torstai 4. syyskuuta 2008

Oskari kävi kylässä

Lauralle ja minulle tuli keväällä ihana yllätys, kun ystävämme Nina ja Jari pyysivät meitä toisen lapsensa kummeiksi, Laurasta tuli oikein sylikummi :).

Olen tutustunut Jariin ja Ninaan agilityn parissa, ja kun heidän esikoisensa syntyi, olin aivan varma, että he olivat niin ihastuneita tuohon minun Mirkkuun, että antoivat lapsellekin nimeksi Miramari... Nyt kun kuultiin, että on poika tulossa ja päästään vielä kummeiksi, niin olin täysin varma, että Feta-Oskarihan sieltä tulee, mutta tulikin "vaan" Oskari :)

Hieman ollaan jännitetty Oskarin ja isosisko Miramarin kyläreissuja, että mitä nuo meidän koirat meinaa, kun eivät ole pieniin lapsiin tottuneet, mutta hienosti on mennyt. Fetalle ja Miralle on vaan pääasia, että saavat olla mukana siellä, missä tapahtuu (vaikka ei ne kuvissa järin innostuneilta näytäkään). Ja ovathan nämä lapsetkin tottuneet koiriin, tosin vain belgeihin ja korkkiin... ;)

Oskari 5 kkIsosisko Miramari ja Oskari





Ei kommentteja: